CYFROWE NOŚNIKI VIDEO
MONITORY LCD
Obecnie jesteśmy atakowani praktycznie z każdej strony różnymi komunikatami czy to reklamowymi, czy to
informacyjnymi. W związku z tym trudniej jest dotrzeć do potencjalnego odbiorcy, a standardowe metody często okazują
się mało skuteczne. Co więc zrobić w takim przypadku? Dobrym rozwiązaniem, na które decyduje się wiele firm są
monitory LCD, czyli tzw. digitale. Są to nowoczesne nośniki dynamicznych treści wizualnych, co oznacza, że
w przeciwieństwie do plakatów czy innych papierowych form, można z powodzeniem zmieniać na nich wyświetlane
grafiki. Ich potencjał jest ogromny, co zostało dostrzeżone przez wiele instytucji zarówno tych publicznych, jak
i prywatnych.
Monitory LCD – dlaczego digitale są tak popularne?
Digitale charakteryzują się ciekawą i nietypową technologią budowy, zarządzania, a także i utrzymania tego typu sprzętu.
Zastosowane rozwiązania pozwalają na interakcję zarówno z klientem, jak i otoczeniem. To, o czym warto wspomnieć to
fakt, że grafiki mogą się zmieniać z Twoją pomocą, jednak wcale nie oznacza to, że musisz być bezpośrednio przy
monitorze LCD, aby tego dokonać. Wręcz przeciwnie! Dzięki zamontowanym playerom chmurowym, routerom GSM, a także
czujnikom środowiskowym możliwa jest zdalna kontrola tych urządzeń. Oczywiście wszystkie wspomniane
peryferja są zupełnie niewidoczne dla zwykłego użytkownika. Można więc powiedzieć,
że digitale to kombinacja hardware i software, dające odbiorcom możliwość interakcji.
Zastosowanie monitorów LCD
W naszej ofercie znajdują się też monitory z matryc ciętych o niespotykanych proporcjach i rozdzelczościach.
Dzięki nowoczesnemu designowi z powodzeniem można wykorzystywać monitory LCD w reklamach DOOH oraz w projektach „smart cities”. Innowacyjne rozwiązania z pewnością będą ciekawym urozmaiceniem miejskiego krajobrazu również przy wiatach przystankowych czy na dworcach.
Z pewnością najczęściej możesz je spotkać w różnego rodzaju
galeriach handlowych i sieciowych sklepach odzieżowych. Pomagają one wtedy zazwyczaj w wyszukaniu danej rzeczy i jej rozmiaru na terenie punktu. Tego typu rozwiązania to także szansa na lepszą nawigację na dużych obiektach m.in. sportowych. Dotarcie do właściwego sektora bywa często problematyczne, a dzięki digitalom będzie to znacznie
łatwiejsze. Restauracje i punkty gastronomiczne wykorzystują monitory LCD do wyświetlania aktualnego menu, śniadanie, lunch, kolacja … kontent zmieni się automatycznie zgodnie z zaplanowanym wcześniej harmonogramem.